فروشگاه و سایت تخفیف هایپرشاین

هایپرشاین فروشگاه تخفیفی آنلاین و سایت اینترنتی تخفیف و خرید ارزان

کدام نوع اتو برای ما مناسب است؟ - فروشگاه هایپرشاین

کدام نوع اتو برای ما مناسب است؟

کدام نوع اتو برای ما مناسب است؟.jpg

 

 کدام نوع اتو برای ما مناسب است؟

 

اتو بخار های امروزی که به چنین شکل ساده ای لباس های ما را اتو می نمایند سیر تکاملی و پیشرفت خود را از سال 1926 شروع کرده اند. اتو بخار های امروزی در حالت کلی به 4 دسته تقسیم می شوند:

اتو بخار پرسی ، اتو بخار دستی ( اتو بخار مخزن دار ، اتو بخار بدون مخزن ) ، اتو بخار ایستاده و اتو بخار صنعتی طراحی و ساخته می شوند. 

 

اتو بخار های پرسی

اتو بخار های پرسی توان زیادی را در اتو کردن لباس ها دارند و برای اتو کردن پارچه های بزرگ مثل پرده و ملحفه بسیار مناسب می باشند. نگهداری اتو بخار پرسی با داشتن یک پایه ی نسبتا بزرگ می تواند برای خانه های با متراژ  کم، دردسر ساز باشد. قبل از خرید اتو خار پرسی حتماً این موضوع را در نظر بگیرید تا مشکلی از این بابت برایتان پیش نیاید.

 

اتو بخار مخزن دار

اتو بخار های مخزن دار سبک تر از اتو های بدون مخزن می باشند. بخار تولید شده توسط اتو بخار های مخزن دار به مراتب بیشتر از اتو بخار های معمولی می باشد. اتو بخار های مخزن دار با تولید بخار بیشتر برای اتو کشی پارچه های ضخیم مناسب هستند و به راحتی می توانند چین و چروک آن ها را باز نمایند. از آنجایی که اتو بخار های مخزن دار دارای یک مخزن جداگانه آب می باشند در هنگام اتو کشی باید به فکر مکانی برای نگهداری آن باشید.

اتو بخار معمولی 

بخار تولید شده توسط اتو بخار های معمولی به مراتب کمتر از اتو بخار های مخزن دار می باشد. همین موضوع باعث می شود تا وزن اتو بخار های معمولی بیشتر از اتو بخار های مخزن دار گردد. در این اتو بخارها رفع چین و چروک لباس ها بیشتر به خاطر وزن خود اتو و فشار وارده بر سطح پارچه ها می باشد. اتو بخار های معمولی قیمت پایین تری را به نسبت اتو بخار های مخزن دار دارند. 

 

اتو بخار ایستاده

با استفاده از اتو بخار ایستاده می توانید چین و چروک پرده ها را بدون بازکردن آنها به ساده ترین شکل ممکن باز نمایید. میزان بخار تولیدی توسط بخار گرها بیشتر از اتو بخار های دستی می باشد.

 

کدام نوع اتو برای ما مناسب است؟

 

راهنمای خرید بهترین اتو بخار

با توجه به نکات زیر می توانید بهترین اتوب خار را متناسب با نیازهای خودتان خریداری نمایید.

1- جنس کفی اتو

بدون شک مهمترین بخش یک اتو بخار کفی آن می باشد. لباس ها با کفی اتو در ارتباط هستند و جنس کفی اتو می تواند بر کیفیت اتو کشی شما تاثیر مستقیمی داشته باشد. کفی اتو بخار اگر به راحتی روی لباس سُر بخورد ، دوام و استحکام بالایی داشته باشد ، انتقال حرارتی بالایی داشته باشد و در نهایت به لباس ها یتان نچسبد بهترین نوع کفی برای اتو بخار می باشد. از بهترین انواع کفی های اتو بخار ها می توان به کفی استیم گلاید و سرامیکی اشاره نمود که همه ویژگی های گفته شده را دارا میباشند. در هنگام خرید اتو بخار حتما به جنس کفی اتو بخار توجه ویژه ای داشته باشید

2- سیستم ضد رسوب

 آب های لوله کشی حاوی یک سری املاح آهکی می باشند که باعث ایجاد رسوب در اتو بخار می گردد. رسوب ها منافذ خروجی بخار را مسدود می کنند و کیفیت اتو کشی را بسیار پایین می آورند. برخی اتو ها مجهز به سیستم ضد رسوب می باشند که به طور خودکار اتوی شما را رسوب زدایی می نماید.

3- میزان بخار دهی اتو بخار

هر اتو بخاری در هر دقیقه به میزان مشخصی بخار تولید می نماید. هر چقدر میزان بخار تولیدی توسط اتو بخار بیشتر باشد اتو کشی برای شما راحت تر می گردد و چین و چروک لباس ها یتان سریع باز می شوند. حتما در هنگام خرید اتو بخار به این پارامتر مهم توجه داشته باشید. گاهی چین و چروک ها با بخار پیوسته ای که توسط اتو بخار تولید می گردد باز نمی شوند. لازم است تا میزان بخار بر آن نقطه به صورت لحظه ای زیاد گردد که این ویژگی با عنوان بخار دهی لحظه ای در اتو بخارها شناخته می گردد. برای خرید بهترین اتو بخار این مشخصه ی مهم را مدنظر داشته باشید و اتو بخاری انتخاب نمایید تا بخار بیشتری را بتواند در لحظه ایجاد نماید.

4- ایمنی  اتو بخار

عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از  اتو بخارها گاه می تواند باعث سوختگی و حتی آتش سوزی گردد. اتو بخار ها از یک طرف تولید بخار می نمایند و از طرفی داغ بودن کف آنها می تواند منجر به بروز این گونه اتفاق تلخ و ناگوار گردد. خوشبختانه اتو بخار های امروزی با ضریب ایمنی بالا طراحی و روانه بازار می شوند. به عنوان مثال سیستم خاموشی خودکار در اتو های بخار از جمله آن ویژگی های بسیار مهمی است که می تواند از بروز حوادث جلوگیری نماید.

5- اتو بخار های مجهز به انواع فناوری ها 

برندهای معتبر در اتو بخار های تولیدی خود سعی می کنند تا اتو بخار های عرضه شده خود را مجهز به انواع فناوری های روز نمایند. به طور مثال تکنولوژی تنظیم دمای مطلوب (Optimal Temp) به طور خودکار حرارت اتو را برای انواع مختلف پارچه ها تنظیم می نماید. با این تکنولوژی دیگر نیازی نیست تا نگران سوختن لباس ها و چسبیدن آنها به کف اتو باشید. به هنگام خرید اتو بخار سعی کنید تا دستگاه انتخابی شما مجهز به انواع تکنولوژی های روز باشد.

 

با سرچ کلمه اتو در هایپرشاین می توانید مناسب ترین اتو ها را خریداری نمایید.

 

ادامه

مجله ( blog / بلاگ ) هایپرشاین

clear-bug-div
ورود کاربران
شبکه های اجتماعی هایپرشاین
  • هایپرشاین را در اینستاگرام دنبال کنید به کانال تلگرام هایپرشاین بپیوندید دارای گواهینامه امنیتی  ssl(وبسایت امن)
کانال تلگرام هایپرشاین
"فروشگاه و سایت تخفیف هایپرشاین" هایپرشاین فروشگاه تخفیفی آنلاین و سایت اینترنتی تخفیف و خرید ارزان می باشد که از سال 92 برنامه ریزی های مدون اولیه برای تاسیس آن انجام شد. مجموعه هایپرشاین در پی برنامه ریزی های متمادی و سنجش بازار، نهایتا اوایل سال 93 فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین را تاسیس نمود . در فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین تنها هدف فروش نیست ، بلکه مجموعه هایپرشاین سعی می نماید بر طبق برنامه های خود سایت و فروشگاه اینترنتی را گسترش داده و سایر خدمات را نیز بگنجانیم تا آینده ای نچندان دور تمام نیاز خانوار ایرانی را بتوانبم تامین نماییم و همه بتوانند نیازهای خود را از محل کار ، منزل و ... تنها از طریق ورود به فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین به نحو مناسبی تهیه نمایند. مجموعه فروشگاه و سایت تخفیف هایپرشاین سعی می نماید جهت نکوداشت انتخاب شما بزرگواران، تمامی محصولاتی که ارائه می دهیم قیمتی پایین تر از قیمت مصرف کننده یا بازار آن کالا را داشته باشند. امیدواریم تلاش مجموعه فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین باعث جلب رضایت حداکثری شما بزرگواران باشد و بتوانیم خدماتی شایسته شما خوبان و همراهان همیشگی هایپرشاین ارائه دهیم. همچنین هایپرشاین برای خریدهای بیش از 1.000.000تومان، کالای شما را بطور رایگان به سراسر کشور ارسال می نماید.