- معنی کلمه هایپرشاین چیست؟
-
هایپرشاین به معنای درخشش بیش از حد یا به عبارتی بیش از حد درخشان (درخشنده) میباشدمجموعه هایپرشاین سعی مینماید با فراهم اوردن بستری مناسب برای خرید شما ، خرید و خاطره درخشانی را در ذهن شما باقی بگذارد تا این رابطه 2طرفه برای همیشه پایدار بماند.
- ضمانت بازگشت کالا چگونه است؟
-
7 روز ضمانت بازگشت کالا
شرایط ضمانت بازگشت کالا
اولین هدف هایپرشاین رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت و تعویض کالا تا 7 روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با فروشگاه هایپرشاین تماس بگیرید. اطلاعات شما را ثبت کرده و طی تماس مجدد با شما یک کد بازگشت کالا (یاکالای مورد نظر را به شما اعلام می کنند. این کد را به همراه دیگر اطلاعات لازم و شماره حساب خود در فرم بازگشت کالا پر کنید و طبق همان بسته بندی اولیه از طریق پست پیشتاز برای ما ارسال نمایید. درصورتیکه پست پیشتاز به شما فاکتور عرضه می کند، لطفا فاکتور مربوطه را نیزداخل بسته بندی قرار دهید.
پس از ارسال کالا، کارشناسان هایپرشاین کالای بازگشتی شما را جهت صحت کالای برگشت داده شده، بررسی خواهند کرد.
فرایند تعویض کالا از لحظه دریافت توسط هایپرشاین 2 تا 4 روز کاری طول خواهد کشید. هزینه ارسال در تعویض کالا به شما بازپرداخت می شود. در صورت موجود بودن و تمایل شما امکان تعویض و یا تعویض با کالای دیگر برای شما امکان پذیر است.
و اگر کالا موجود نباشد، مبلغ پرداختی شما بدون هیچ کاستی به حسابتان واریز می شود.
به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد.
توجه: مبنای پرداخت هزینه های بازگشتی برچسب الصاقی پست روی جعبه می باشد.
شرایط بازگشت کالا :
1- مشخصات کالای دریافتی با کالایی که مشتری سفارش داده است به کلی متفاوت باشد.(حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل مهلت دارید تا موضوع را به فروشگاه هایپرشاین اطلاع دهید و پس از آن تعویض نمی شود)
2- کالای دریافتی خراب و معیوب باشد(بجز ایراداتی که ممکن است در حمل بار برای کالا اتفاق افتاده باشد)
3- قطعاتی از کالای دریافتی کم باشد
4- تاریخ انقضای کالا گذشته باشد
در موارد ذیل کالا پس گرفته نمی شود :
1- کالا نباید از بسته بندی و حالت اورژینال خود خارج شده باشد
2- کالا نباید مورد تست و مصرف قرار گرفته باشد
3- کالاها و لوازم شخصی مانند حوله ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم اصلاح ، انواع پوشاک و ... که شخصی هستند.
4- هدیه ، اشانتیون و لوازم جانبی مازاد که توسط فروشنده به عنوان هدیه ارسال شده است و پولی بابت آن ها از طرف مشتری پرداخت نشده است.
- راهنمای ثبت سفارش و خرید
-
راهنمای مراحل ثبت سفارش و خرید
مراحل عضویت در هایپرشاین :
اگر شما قبلا عضو فروشگاه هایپرشاین شده اید ، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از آن طریق خرید خود را انجام دهید.
ولی اگر شما برای اولین بار هست که قصد خرید از فروشگاه هایپرشاین را دارید باید ابتدا در سایت عضو شوید. برای عضویت باید مراحل زیر را طی کنید:
1- در بالای صفحه اصلی سایت بر روی گزینه "ورود/ثبت نام" و یا لوگوی " عضویت " کلیک کنید.
2- در صفحه باز شده باید تمام اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کنید.
3- در این مرحله شما به عضویت ساید در آمده اید و وارد سایت شده اید.
4-حالا میتوانید خرید خود را از سایت انجام دهید.
مراحل خرید :
1-بعد از اینکه وارد سایت شدید زمان انتخاب محصولات و خرید شده است.
2- بعد از اینکه از نظر فنی محصول خود را انتخاب کردید با کلیک بر روی گیزینه محصول مورد نظر را وارد سبد خرید خود کرده اید.
3- اگر شما قصد خرید چندی محصول را دارید باید مرحله 2 را برای محصولات دیگر تکرار کنید.
4- اگر انتخاب محصولات به پایان رسیده نوبت به رسیده است.
5- با رفتن به منوی سمت چپ سایت لیست خرید های خودتان را مشاهده میکنید،اگر سفارشات صحیح میباشد بر روی گزینه "تایید سفارش" کلیک کنید.
6- در این قسمت باید آدرس و مشخصات گیرنده را به طور کامل وارد کنید.
*** لازم به ذکر است پر کردن فرم بالا فقط برای اولین سفارش ضروری می باشد و در سفارش های بعدی به عنوان پیش فرض ظاهر می شود و نیازی به پر کردن آن نیست.
7-در این مرحله باید روش ارسال سفارش را انتخاب بکنید.
8- در این مرحله باید اطلاعات پرداخت را انتخاب کنید (انتخاب درگاه بانکی مورد نظر) و همچنین وارد کردن کد کوپن تخفیف
9-بررسی سفارش:در این مرحله تمام موارد را چک کنید اگر صحیح بود بر روی گزینه "تایید سفارش "کلیک کنید تا به درگاه بانک مورد نظر متصل شوید.
**** نکته قابل توجه این است که درگاه بانک ملت به نام خود فروشگاه (فروشگاه اینترنتی هایپرشاین ) می باشد
پس از وارد نمودن اطلاعات کارت و پر نمودن اطلاعات خاسته شده،بر روی گزینه پرداخت کلیک می نمایید و به صفحه بعد ارجا داده می شوید که خرید شما پایان یافته است..
می توانید ادامه را بزنید . در این مرحله خرید شما به پایان رسیده است ، میتوانید از داخل پنل کاربریتان سفارشتان را مشاهده نمایید.
*** نکته : اگر سیستم پیامک خود را نبسته باشید پس از خرید برایتان یک پیامک و یک ایمیل به همان آدرسی که ثبت نام انجام داده اید ارسال می شود.
موفق و پیروز باشید.
- آیا ارسال سفارش رایگان است؟
-
هایپرشاین در جهت مشتری مداری خود ، تمامی سفارشاتی که مبلغ آن ها بیشتر از 10.000.000 ریال باشد را به سراسر ایران رایگان ارسال می نماید.امـــا برای ارسال سفارشات کمتر از 10.000.000 ریال، هزینه ها طبق تعرفه های شرکت های خدمات دهنده (تیپاکس ،پست ، باربری ،پیک و ...) و توسط مشتری پرداخت می شودنکته : مبلغ سفارش خود را به یک میلیون تومان افزایش دهید ، تا کالای شما به رایگان برایتان ارسال شود.
- علت ارزانی کالا در هایپرشاین
-
مجموعه هایپرشاین کالاهای خود را دست اول تهیه می نماید و به علت حذف واسطه ها محصولات را با قیمت مناسب تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد ، همچنین ما سعی می نمایم سود متعارف کسب نماییم تا با فروش بیشتر، هم منفعت ما حفظ شود و هم رسالتمان در ارائه خدمات و کالا با کیفیت و قیمت مناسب تحقق پذیرد