فروشگاه و سایت تخفیف هایپرشاین

هایپرشاین فروشگاه تخفیفی آنلاین و سایت اینترنتی تخفیف و خرید ارزان

تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟ - فروشگاه هایپرشاین

تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟

تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست.jpg

 

تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟

 

بسیاری از افراد در مراجعه به یک کافی شاپ نمی دانند که تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟ از این رو یک نوشیدنی ثابت را سفارش می دهند و برای امتحان کردن یک نوشیدنی گرم جدید ریسک آن را نمی پذیرند. شاید هم از ترکیبات انواع نوشیدنی ها بی خبر بوده و یا فرق نسکافه و کاپوچینو را نمی دانند و ترجیح می دهند چیزی را سفارش دهند که طعمی آشنا برایشان دارد. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که در هنگام مطالعه منو به کاپوچینو با نسکافه چه فرقی دارد؟ فکر می کنید، پس در ادامه با هایپرشاین همراه باشید تا از چندین جهت این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

 

کاپوچینو با نسکافه چه فرقی دارد؟

تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟ شاید بسیاری از افراد از این موضوع بی اطلاع باشند که کاپوچینو یک نوشیدنی است، اما نسکافه در واقع نام یک شرکت است که قهوه های فوری را تهیه می کند. ولی قهوه فوری در ایران به نام نسکافه شناخته می شود. پس تا اینجا اصلی ترین فرق کاپوچینو و نسکافه را متوجه شدیم.

 

آشنایی با ویژگی های کاپوچینو و نسکافه

شاید برای متوجه شدن بهتر این موضوع نیاز باشد ابتدا به تفکیک بدانیم که نسکافه و کاپوچینو هر کدام به چه نوشیدنی هایی گفته می شود. در ادامه برایتان این دو را توضیح خواهیم داد. پس از آن به شرح فرق بین کاپوچینو و نسکافه می پردازیم:

نسکافه چیست؟ نسکافه ها در واقع قهوه های فوری تولید کارخانه نسکافه اند که در ایران با این نام شناخته می شوند و محتویات آن کامل بوده و نیاز به اضافه کردن چیزی به آنها نیست. تنها می توان با یک لیوان آب داغ آن را مخلوط کرده و سپس نوش جان نمایید.

محتویات کاپوچینو چیست؟ کاپوچینو نیز به پودری از پیش ساخته در مارک های گوددی و یا تورابیکا که در بازار موجود هستند، گفته می شود. البته این کاپوچینو های موجود در بازار به صورت بسته بندی کاپوچینو های اصلی نیستند؛ زیرا کاپوچینوی اصلی با اسپرسو آماده می شود و به آن شیر و خامه استفاده می گردد.

تا اینجا متوجه تفاوت در محتویات این دو نوشیدنی به صورت آماده شدیم. اما اگر شما قصد تهیه کاپوچینو را به صورت اصولی دارید، باید حتما این کار را با گرفتن شات از دستگاه اسپرسوساز انجام دهید، سپس به آن کف شیر و خامه نیز اضافه کنید.

 

طعم کاپوچینو و نسکافه چه تفاوتی دارد؟

در مورد مقایسه طعم کاپوچینو و نسکافه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با توجه به اینکه ترکیباتی به عنوان ترکیبات نوشیدنی نسکافه به طور جدا وجود ندارد و قهوه های فوری با افزودن مقداری شکر در بسته بندی نسکافه خوانده می شود، انتظار طعم خیلی واقعی از آن نمی توان داشت؛ زیرا نسکافه ها قهوه هایی برای استفاده همه افراد با ذائقه های مختلف بوده و در تولید آن به ملایم بودن طعم آن برای همه رسیدگی شده است.

اگر برای استفاده از کاپوچینو از بسته بندی های آماده در بازار استفاده می کنید، در این مدل کاپوچینوها چیزی که بیشتر توجه شما را جلب خواهد کرد، عطر و رایحه کاپوچینو است.

اما اگر به کمک یک دستگاه اسپرسو ساز اقدام به تهیه کاپوچینو می نمایید، می توانید طعم واقعی و تلخی اسپرسو را در کنار کف شیر به همراه خامه بچشید.

 

تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟ 

 

فرق میزان کافئین در کاپوچینو و نسکافه چقدر است؟

این مسئله که کافئین نسکافه بیشتر است یا کاپوچینو یکی از سوالاتی است که برای بسیاری از افراد مطرح می شود. در پاسخ به این پرسش می توان فرق نسکافه و کاپوچینو در میزان کافئین را به صورت زیر مطرح نمود:

در صورتی که کاپوچینو با دستگاه اسپرسو ساز تهیه گردد، بدین صورت است که میزان کافئین کاپوچینو از میزان کافئین نسکافه بیشتر خواهد بود.

اگر هر دو از نوع بسته بندی های موجود در بازار باشند، از نظر میزان کافئین تفاوت چندانی نخواهند داشت.

 

طرز تهیه کاپوچینو و نسکافه چه تفاوت هایی دارد؟

در هنگام تهیه نسکافه شرکتی کافی است که شما پودر را داخل یک لیوان آب داغ ریخته و مخلوط نموده و نوش جان کنید. در مورد کاپوچینوهای موجود در بازار به شکل بسته بندی نیز شما باید پودر را با آب داغ مخلوط کنید. با این تفاوت که در کاپوچینو بسته بندی یک بسته کوچک تر نیز چسبیده به بسته بزرگتر وجود دارد که روی محتویات درون لیوان ریخته می شود. اما طرز تهیه کاپوچینو با دستگاه اسپرسو ساز متفاوت است. شما نیاز دازید در ابتدا اسپرسو را از دستگاه گرفته و سپس کف شیر و خامه را روی آن بریزیدطرز تهیه کاپوچینو و نسکافه در این زمان تفاوت بیشتری خواهد داشت.

 

نتیجه گیری از تفاوت کاپوچینو و نسکافه

تفاوت های بین دو نوشیدنی که پایه هر دو آنها یک ماده می باشد، تنها در نحوه مخلوط کردن آنها با مواد دیگر و یا میزان آبی است که در آن مخلوط می شوند. همانطور که در مقاله تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟ توضیح دادیم، فرق نسکافه و کاپوچینو در اضافه کردن کف شیر و خامه در کاپوچینو است. همین امر باعث ایجاد تفاوت هایی در طعم نوشیدنی ما نیز خواهند شد.

 

در این مقاله که توسط هایپرشاین تهیه شده است به تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟  پرداختیم. همیشه در هایپرشاین خریدی با کیفیت خوب همراه با قیمت مناسب را تجربه نمایید.

 

 

ادامه

مجله ( blog / بلاگ ) هایپرشاین

clear-bug-div
ورود کاربران
شبکه های اجتماعی هایپرشاین
  • هایپرشاین را در اینستاگرام دنبال کنید به کانال تلگرام هایپرشاین بپیوندید دارای گواهینامه امنیتی  ssl(وبسایت امن)
کانال تلگرام هایپرشاین
"فروشگاه و سایت تخفیف هایپرشاین" هایپرشاین فروشگاه تخفیفی آنلاین و سایت اینترنتی تخفیف و خرید ارزان می باشد که از سال 92 برنامه ریزی های مدون اولیه برای تاسیس آن انجام شد. مجموعه هایپرشاین در پی برنامه ریزی های متمادی و سنجش بازار، نهایتا اوایل سال 93 فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین را تاسیس نمود . در فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین تنها هدف فروش نیست ، بلکه مجموعه هایپرشاین سعی می نماید بر طبق برنامه های خود سایت و فروشگاه اینترنتی را گسترش داده و سایر خدمات را نیز بگنجانیم تا آینده ای نچندان دور تمام نیاز خانوار ایرانی را بتوانبم تامین نماییم و همه بتوانند نیازهای خود را از محل کار ، منزل و ... تنها از طریق ورود به فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین به نحو مناسبی تهیه نمایند. مجموعه فروشگاه و سایت تخفیف هایپرشاین سعی می نماید جهت نکوداشت انتخاب شما بزرگواران، تمامی محصولاتی که ارائه می دهیم قیمتی پایین تر از قیمت مصرف کننده یا بازار آن کالا را داشته باشند. امیدواریم تلاش مجموعه فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین باعث جلب رضایت حداکثری شما بزرگواران باشد و بتوانیم خدماتی شایسته شما خوبان و همراهان همیشگی هایپرشاین ارائه دهیم. همچنین هایپرشاین برای خریدهای بیش از 1.000.000تومان، کالای شما را بطور رایگان به سراسر کشور ارسال می نماید.