فروشگاه و سایت تخفیف هایپرشاین

هایپرشاین فروشگاه تخفیفی آنلاین و سایت اینترنتی تخفیف و خرید ارزان

همزن فوما مدل FU-1923 - فروشگاه هایپرشاین

همزن فوما مدل FU-1923

همزن فوما مدل FU-1923
همزن فوما مدل FU-1923
470,000 تومان 
شماره انبار داری :  
وضعیت موجودی : موجود نیست
موجودی کالا : 0 عدد
تعداد سفارش :  
+ مـقــایسـه | + مورد علاقه

کیفیت متوسط


همزن فوما مدل FU-1923

FUMA Mixer FU-1923

 

همزن برقی یکی از وسیله های کاربردی برای به هم زدن و مخلوط کردن مواد غذایی در سرعت های متفاوت است، که در دو مدل دستی و کاسه دار یا پایه دار تولید و وارد بازار شده اند. هر دو مدل همزن ها وسیله ای کاربردی در آشپزخانه ها است، که با استفاده از آن کاربر می تواند خمیر نان، مواد کیک و شیرینی، برای به هم زدن تخم مرغ و خامه و... را با سرعت زیاد در مدت زمان کم انجام داد. امروزه همزن ها در انواع مختلفی تولید و عرضه بازار می شوند.
همزن فوما مدل FU-1923 قابلیت استفاده چند منظوره را دارد یعنی شما با خرید یک محصول می توانید کار چند محصول را با آن انجام دهید. این همزن از موتور پر قدرت با توان 550 وات برخور دار است، که کم صدا و کم مصرف است. جنس بدنه ی آن با کیفیت تولید شده است. کمپانی فوما در ساخت این محصول از امکانات مناسبی بهره گرفته است که عملکردی سریع تر به کاربر می بخشد. یکی از مهمترین ویژگی های همزن سرعت آن می باشد که برند فوما برای همزن فوما مدل FU-1923 پنج سطح سرعت در نظر گرفته است که قابلیت تنظیم کم و زیاد کردن را دارد. میله های این همزن قابل شستشو و تمیز کردن می باشند. این همزن دارای دو سری می باشد که یکی سری خمیر زن و دیگری سری مخصوص به هم زدن می باشد. همزن فوما مدل FU-1923 از عملکرد توربو « Turbo » بهره گرفته است که با فعال کردن آن همزن بدون در نظر گرفتن شرایط با بالاترین میزان عملکردی که دارد عمل می کند. این حالت با فشار دادن یک کلید فعال و غیر فعال می شود. گاهی ممکن است که در هم زدن برخی مواد غذایی با سختی زیادی مواجه شوید یا قسمتی از مواد در لای پره ها گیر کنند. در این صورت دکمه ای در دستگاه قرار داده شده است که مربوط به قابلیت توربو سیستم است. با فشردن این دستگاه، حداکثر توان و قدرت سیستم در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که قادر به کوتاه کردن مدت زمان استفاده از همزن دستی خواهد بود.

 

مشخصات همزن فوما مدل FU-1923 :

✍ همزن دستی

✍ برند : فوما FUMA

✍ مدل : FU-1923

✍ توان : حدود 550 وات

✍ قابلیت عملکرد توربو

✍ کم صدا و کم مصرف

✍ قابلیت حمل و جابجایی آسان

✍ دارای 5 حالته سرعت کم و زیاد

✍ دارای چهار سری، دوتا خمیر زن و دوتا همزن

✍ جنس سری : استیل

✍ جنس بدنه : پلاستیک فشرده

✍ قابلیت شستشو تمیز کردن میله ها

✍ دارای کیفیت متوسط

✍ و ...

نکته: در انتهای برند این محصول (فوما ژاپن FUMA JAPAN) کلمه ژاپن نوشته شده است که متاسفانه باعث سو استفاده برخی فروشندگان می شود و این محصول را به عنوان ژاپن می فروشند، ولی این محصول چینی می باشد و کلمه ژاپن ادامه برند محصول است.

 

نظري براي اين محصول ثبت نشده است / شما اولین نفر باشید

لطفا دیدگاه خود را درباره این محصول بیان نمائید

بد          خوب

دیدگاه شما

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

captcha_image_title
refresh_captcha_image_title

کد امنیتی را وارد کنید:

مجله ( blog / بلاگ ) هایپرشاین

clear-bug-div
ورود کاربران
شبکه های اجتماعی هایپرشاین
  • هایپرشاین را در اینستاگرام دنبال کنید به کانال تلگرام هایپرشاین بپیوندید دارای گواهینامه امنیتی  ssl(وبسایت امن)
کانال تلگرام هایپرشاین
"فروشگاه و سایت تخفیف هایپرشاین" هایپرشاین فروشگاه تخفیفی آنلاین و سایت اینترنتی تخفیف و خرید ارزان می باشد که از سال 92 برنامه ریزی های مدون اولیه برای تاسیس آن انجام شد. مجموعه هایپرشاین در پی برنامه ریزی های متمادی و سنجش بازار، نهایتا اوایل سال 93 فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین را تاسیس نمود . در فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین تنها هدف فروش نیست ، بلکه مجموعه هایپرشاین سعی می نماید بر طبق برنامه های خود سایت و فروشگاه اینترنتی را گسترش داده و سایر خدمات را نیز بگنجانیم تا آینده ای نچندان دور تمام نیاز خانوار ایرانی را بتوانبم تامین نماییم و همه بتوانند نیازهای خود را از محل کار ، منزل و ... تنها از طریق ورود به فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین به نحو مناسبی تهیه نمایند. مجموعه فروشگاه و سایت تخفیف هایپرشاین سعی می نماید جهت نکوداشت انتخاب شما بزرگواران، تمامی محصولاتی که ارائه می دهیم قیمتی پایین تر از قیمت مصرف کننده یا بازار آن کالا را داشته باشند. امیدواریم تلاش مجموعه فروشگاه اینترنتی و سایت تخفیف هایپرشاین باعث جلب رضایت حداکثری شما بزرگواران باشد و بتوانیم خدماتی شایسته شما خوبان و همراهان همیشگی هایپرشاین ارائه دهیم. همچنین هایپرشاین برای خریدهای بیش از 1.000.000تومان، کالای شما را بطور رایگان به سراسر کشور ارسال می نماید.